Home / Nieuws, Trends & Actualiteiten / PayChecked in Transport: Wijziging procedure uitgifte keurmerk

PayChecked in Transport: Wijziging procedure uitgifte keurmerk

Per 1 januari 2026 voert PayChecked in Transport een wijziging door in de procedure voor de uitgifte van het keurmerk.

Per 1 januari 2026 voert PayChecked in Transport een wijziging door in de procedure voor de uitgifte van het keurmerk. Dit doen ze om de processen beter te stroomlijnen en meer duidelijkheid te geven richting bedrijven.

Het keurmerk werd vaak verstrekt zodra de audit door de inspectie-instelling positief was afgerond, terwijl de betaling later werd verwerkt. Vanaf 2026 verandert dit proces. Het keurmerk wordt pas toegekend als de jaarbijdrage aan Stichting PayChecked in Transport betaald is.

Bedrijven worden daarom verzocht om bij (her)aanvraag van het keurmerk tijdig hun betaling te voldoen, zodat de afgifte van het keurmerk niet onnodig wordt vertraagd.

Bron: Paychecked.nl

Elke maand schrijven wij actuele nieuwsartikelen. Bent u benieuwd waarover wij nog meer schrijven? Bekijk dan hier onze nieuwsartikelen. Wilt u graag maandelijks onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je dan hier in.

Wilt u graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen? Neem dan telefonisch contact op met één van onze medewerkers. Ons telefoonnummer is 038 720 0821. Of u kunt een e-mail sturen naar contact@cicero.nl.